Gaming Only Driving-Fun.com Planeet HS Loodzwaar.com DailyBase.nl
30-09-2004 18:31

Twee Agenten Neergeschoten In Enschede

Hailstorm - In Enschede zijn donderdagmiddag rond drie uur twee agenten neergeschoten. De eerste agent werd neergeschoten aan de Noorderhagen. Korte tijd later schoot de verdachte in de Blijde-steinlaan de tweede agent neer.
Ja hoor, daar gaan we weer. Enschede doet dus ook al mee.

UPDATE 30-09-2004 17:27. Eén van de agenten is inmiddels overleden na een schot in zijn borst.

Delen |

DIT VINDEN JULLIE ERVAN

t schijnt dat de tweede agent (door het hoofd geschoten) overleden is ....niet officieel bevestigd, maar via via hoorde ik dat net

gaat weer lekker :(

kamstra, 30-09-2004 om 18:36

Weer die lul uit Albanie??

patlo, 30-09-2004 om 18:43

Tweede agent is inderdaad overleden, aldus Radio Oost.

Misschien moet justitie eens wat meer nadruk leggen op het opsporen van wapenbezit i.p.v. detectorbezit.

Stekelvarken, 30-09-2004 om 18:47

godverkut... wat gaan er de laatste tijd veel dood zeg...

Shaggy, 30-09-2004 om 18:51

Toch niet weer zo'n TBS-er op proefverlof...

Potvisje, 30-09-2004 om 18:55

Misschien dat ze zich nu eindelijk eens gaan realiseren dat ze moeten kappen met burgers pesten en beter achter dit soort lui aan kunnen gaan.

Schnitzel, 30-09-2004 om 18:57

Dit zal wel weer leuke discussie op Jaggle oproepen

En ik geef Shaggy helemaal gelijk, wat gaan er veel dood zeg de laatste tijd

Frits, 30-09-2004 om 19:02

ziek!

pilsss, 30-09-2004 om 19:04

Denk eens wat voor een impact dit heeft bij de familieleden en collega's van de agenten, ze zijn deze ochtend ook maar gewoon naar hun werk gegaan. Sterkte aan de nabestaanden
Noooit meer vrijlaten zo'n gek

Bertje, 30-09-2004 om 19:06

@ stekelvarken: Het schijnt dat de 2e agent is neergeschoten met het wapen van de neergeschoten eerste agent.
En het heeft iets te maken met een winkeldief.

Ik kom zelf uit enschede en wat maten van me zijn getuige geweest.

EZ, 30-09-2004 om 19:06

Maar één ding ophangen die dader

henk, 30-09-2004 om 19:08

EZ:

kunnen die maten van je het verschil horen tussen een schot uit een Wather P5 (dienstwapen) en een ander pistool ? Hebben ze het wapen gezien van dichtbij of zo, de meeste wapens zijn zwart en lijken allemaal op elkaar. Lekker zulke getuigen...............

Bertje, 30-09-2004 om 19:11

pfff... inderdaad zeg, zijn weer genoeg mafkezen bezig hier in nederland, steeds minder oog voor de waarden en normen ( klinkt lullo, maar is wel zo) en geen respect voor anderen.

En steeds weer discussies, steeds weer escalaties, maar er wordt te weinig aan gedaan.

VENZ, 30-09-2004 om 19:12

@bertje

Misschien kan jij het niet zien dat iemand een wapen van de grond raapt wat naast een agent ligt, en er mee wegrent, maar de gemiddelde nederlander wel

EZ, 30-09-2004 om 19:24

Laat me raden........

A. Nederlander
B. Antilliaan
C. Makkoraan

Avalon, 30-09-2004 om 19:29

En nu is heel nederland weer geshockeerd, omdat het twee agenten zijn...sorry maar soms vind ik dat een beetje hypocriet

ja, 30-09-2004 om 19:33

@ja: dat heeft niks te maken met het feit dat het agenten zijn.
Overigens was de shock aanzienlijk groter toen vorige week een alcoholistische ex-inbreker de pijp uit ging, maar dat terzijde.

Stekelvarken, 30-09-2004 om 19:35

tjonge jonge, was die vuurwerkramp niet erg genoeg?

PS: ER IS EEN ERNSTIG TREINONGELUK IN ROOSENDAAL GEBEURT!

arokh, 30-09-2004 om 19:40

ROOSENDAAL - De intercity Amsterdam-Vlissingen is donderdag aan het eind van de middag in het station van Roosendaal op een goederentrein gebotst.

De politie heeft de buurt afgezet. Er zijn waarschijnlijk tien tot twaalf gewonden. Er zouden geen zwaargewonden zijn. Meer informatie ontbreekt nog
bron Omroep Brabant

Koekert, 30-09-2004 om 19:49

PS: er is eveneens een ernstig spellingsfoutje in Roosendaal ontstaan....
Arokh: gebeurd is met een "d"

flippo, 30-09-2004 om 19:51

Tweede agent is inderdaad overleden, aldus Radio Oost

Radio Oost?, Radio Oost Bhagdad zeker!
wel de goeie Radio Oost luisteren JA!> Agent 2 is BUITEN levensgevaar! meldt Radio Oost (Nederland)
DUH!

spruit, 30-09-2004 om 19:56

@avalon

c?

m., 30-09-2004 om 19:57

Te zot voor woorden dit weer...
Veel sterkte voor de familie en nabestaanden van deze slachtoffers....

Gibler, 30-09-2004 om 19:58

Het is allemaal de dis maatschapij waar veel jongeren in WILLEN leven. Ze willen in een getto leven en hard en gevaarlijk zijn. (zoals in amerika) Maar zeg nou zelf, dat is in Nederland toch helemaal niet nodig? We waren altijd zo;n leuk land.(iedergeval niet amerika)
maarja je moet me wel begrijpen

russ, 30-09-2004 om 20:35

wat nou hard en gevaarlijk? als ze in een groep op straat stoer kunnen doen ja!! maar als ze alleen zijn schijten ze in hun broekjes!! hard en gevaarlijk haha....mijn lul is hard en gevaarlijk...

befkoning, 30-09-2004 om 20:41

Tis weer triest jongens...
kweet niet waar dit naar toe gaat, maar in elk geval niet de goeie kant op.
Sterkte voor de nabestaanden en collega-agenten gewenst.

Tarzan, 30-09-2004 om 20:51

Ik hoop dat het een keer een Nederlander is, anders zijn de vooroordelen geen vooroordelen meer maar gewoon een Feit.........

Onze agenten mogen ook nooit schieten, alleen als ze worden beschoten..........
TJAH dan is het al te laat natuurlijk.

Zelfde als een soldaat die geen irakezen mag neerschieten, maar de irakezen mogen wel nederlands schieten !

Avalon, 30-09-2004 om 20:54

@Flippo: Het spijt mij!! Ik weet niet wat mij overkwam, en hoop dat niemand het leest. Ik maak volgens mij bijna nooit een fout in mijn spelling.... Nou ja: het zal de haast wel zijn geweest :-)

arokh, 30-09-2004 om 20:59

het was zo'n kutmof van 45 jaar.err was een drugsdeal gaande.die duitser moeten ze meteen afknallen.

nijntje, 30-09-2004 om 21:13

bulletproof jasje had ie aan moeten doen.....

[-], 30-09-2004 om 21:19

Ik liep door enschede toen ik het nieuws hoorde. Even later tijdens het shoppen kwamen we ook langs de plek waar het gebeurd is. Althans, we zagen linten bij Britain. Onwijs te lam en onvoorspelbaar zoiets.

Loserhond, 30-09-2004 om 21:24

@ befkoning

Stel, je bent zo'n gast die altijd stoer doet en bv. tegen zijn vrienden zegt; "bla bla bla skitta aan de politie, schiet ze allemaal dood" Dan kan ik mij voor stellen dat, als de situatie zich voor doet, ze misschien wel in panniek raken en wat als eerste in hun opkomt schieten is.( ze hebben natuurlijk al een keer een gun gekocht want dan ben je helemaal the man)
"Ik moet toch waar maken waar ik al die tijd over lul?!"
Maar je heb gelijk het zijn ook meerendeel meelopertjes en misschien heb ik wel ongelijk we weten tenslotte nog niets over de dader

poepenzonderpersen, 30-09-2004 om 21:24

@EZ:
Misschien kan jij het niet zien dat iemand een wapen van de grond raapt wat naast een agent ligt, en er mee wegrent, maar de gemiddelde nederlander wel

Zou dat wapen niet gevallen kunnen zijn bij de verdachte, en euh............ik heb toch wel iets meer ervaring op dit gebied, zou het niet kunnen zijn dat ik dagelijks met een walther P5 op mijn rechterheup loop..........dus.......en behoor dus niet tot de gemiddelde burger en gezien het nieuws wat nu bekend is krijg ik toch wel gelij.................
Nogmaals dit kan mij dus iedere dag overkomen en al die burgers die het zo goed weten (EZ), beslissen moet je in een halve seconde, en je kunt wel iedereen benaderen al een vuurwapen gevaarlijke gek maar we zijn gelukkig nog geen Amerika

Bertje, 30-09-2004 om 21:26

Diep triest :-(

Zonder daar iets aan af te willen doen: er is gelukkig ook nog positief nieuws:

http://www.nu.nl/news.jsp?n=419042&c=13

Een lintje voor die mensen! Nadat nota bene laatst nog iemand in Leeuwarden is vermoord omdat hij anderen aansprak op hun asociale gedrag, hebben er toch nog mensen het lef zoiets toch te doen! Bij een overvaller met pistool nog wel, respect...

Floris V, 30-09-2004 om 21:28

tis gewoon in een paar woorden uit te drukken.
schofterige kut actie.


ik wens alle nabestaande veel sterkte met het verlies van deze agent.

gecondoleerd, 30-09-2004 om 21:35

ja en waar is dit allemaal aan te danken? Laten we nu eens goed alles onder ogen zien en merken dat dit niets iets van de laatste tijd is. Misschien was de opkomst van het linkse denken in de jaren zestig niet zo'n goed idee...misschien waren de stellingen iedereen is gelijk niet zo goed...misschien was vrijeid blijheid geen goede gedachte...

Wat ik wil zeggen is dat er met Nederland al jaren is mis iets. Feit blijft dat dit te danken is ons softe beleid in de maatschappij. Hier mag en kan alles. Er moet gewoon harder worden opgetreden, hardere straffen en hogere sancties. Je lacht je toch kapot als een gedetineerde in de KRANT vertelt dat meneer het in de gevangenis niet meer naar zin heeft?
En laten we vooral zaterdag gaan staken tegen de regering. Wat kunnen wij er aan doen dat 8 jaar paars alles heeft verkloot? Mentaliteit is ook ver te zoeken in dit land.

Het spijt me zeer dat de nabestaande slachtoffers zijn geworden van onze linkse politiek verantwoorde beleid.

ja, 30-09-2004 om 22:11

@Schnitzel: He zak hooi, blijkt dus dat ze een drugsdeal aan het onderzoeken waren. Mooi je bek wat te snel laten flapperen he?

Toch? Of vind je dit onaardig van me?

Absor, 30-09-2004 om 22:23

Iets voor de doodstraf.......

voor de doostraf, 30-09-2004 om 22:27

@ja: ja, klote, die linkse politici die in Enschede politieagenten lopen af te knallen. Ben je de weg kwijt of zo?

In Amerika is men een tikkie strenger, maar ik heb weleens gehoord dat daar ook agenten om het leven komen tijdens dienst. Hoe kan dat toch, of knallen rechtse politici ook agenten af?

Ga jij maar even een onderzoekje doen naar het verband tussen de regeringsvorm, waar deze op de links-rechts schaal zit (volkomen achterhaald concept, Pim was bijvoorbeeld links en rechts) en het afknallen van agenten. En als je er dan na 4 jaar hard werken op gepromoveerd bent, misschien dat je dan een iets genuanceerdere mening hebt? Of dat je bovenstaande stelling kunt onderbouwen natuurlijk...

Absor, 30-09-2004 om 22:29

@Absor blijkbaar zoek jij een duidelijke connectie tussen de neergeschoten agenten en onze beleidsvorm. Direct kun je daar natuurlijk nooit een link tussen leggen, maar indirect zeker wel.

Jij bent dus ook van menig dat ons soft regeringsbeleid totaal niks te maken heeft met de dood van Manuel Fetter? Betrek alsjeblieft niet Amerika is deze situatie, want als je een klein onderzoekje doet weet jij ook wat daar precies speelt.

ja, 30-09-2004 om 22:37

@Abor ps ben toch niet een discussie aan het voeren met een (oude) Fortuyn aanhanger?

ja, 30-09-2004 om 22:46

Tja, een werkongeval waarschijnlijk.
Weer 2 plaatsjes vrij op de arbeidsmarkt.

queen, 30-09-2004 om 22:52

Blij dat ik een bus eerder richting Oldenzaal heb gepakt!

Ruut, 30-09-2004 om 23:00

@ ja

wat is daar mis mee?????????

J., 01-10-2004 om 00:01

@J voor welk ontwerp geldt deze vraag?

ja, 01-10-2004 om 09:06

@ ja

of iemand een aanhanger van een bepaald persoon is of niet.

J., 01-10-2004 om 09:18

@J Daar is totaal niks mis mee, maar ik vroeg het mezelf af, aangezien de meeste mensen denken dat Pim alleen rechts ideeen hadden. Uiteraard is dit geen beeld van hem.

ja, 01-10-2004 om 09:22

wat een gelul zeg, BEROEPSRISICO.

klaphark, 01-10-2004 om 09:25

in principe heeft klaphark gelijk.....

ja, 01-10-2004 om 09:31

Heb je ook naaktfoto's?

BlammoMcFart, 01-10-2004 om 10:36

@Ja, ik zoek de connectie juist niet,dat deed jij volgens mij, maar goed, voor mij is hiermee de kous af...

Overigens wijt ik zinloos geweld ook niet aan een 'slappe' of linkse regering nee. Waaraan dan wel? Dat is een moeilijke vraag. Heb je 'bowling for Columbine' gezien? Waarom is er in Canada zoveel minder geweld als in de USA? Dat blijft een grote vraag...

Absor, 01-10-2004 om 13:26

En in het algemeen: natuurlijk is het belachelijk, nee, diep triest dat zo'n knakker pas echt goed opgeruimd wordt als het ergste gebeurd is. Dat de eerdere feiten daarvoor niet genoeg waren (mishandeling, poging tot moord, drugs en vrouwenhandel). Daar zijn links en rechts Nederland het echt wel over eens hoor... achteraf.

Absor, 01-10-2004 om 13:32

Befkoning zat je ook op de Hogeschool van Enschede?, Sprak laatst nog een sporttrainer/ schietinstucteur in Italie van politie Almelo, deze vertelde mij dat alle schietincidenten van de politie binnen 5 meter plaatsvonden. Gelul denk ik. Want zijn maatje had deze Duitser dan al makkelijk af kunnen knallen.
Maar dan wel een die liefst vaker schiet dat de verplichte 4 x per jaar, want?? dat scheelt collega's. Gewoon afschieten die Moffen. (Moffen zijn wanten voor de kou voor degene zonder geschiedenisles)

Echt kut man, als eric o. al vervolgt wordt voor een Irakees zonder toekomst ,dan durven de agent al helemaal niks. Geef deze gasten totale vrijheid in het gebruik van hun dienstwapen.

Ben zeker geen politie fanaat maar dit gun ik niemand, sterkte voor zijn collega's.

Meteen schieten als je het niet vertrouwd!

groeten Sjakie

Sjakie, 02-10-2004 om 02:21

Waar is het A-TEAM

Ikke, 02-10-2004 om 03:02

Ik ben VOOR de doodstraf ... dit soort mensen verdient geen rechtszaak meteen opruimen die handel.

Hub, 02-10-2004 om 10:53
  • Om trollen en spambots een halt toe te roepen zul je je helaas moeten registreren om een reactie te kunnen plaatsen.
    Word lid! of Login
  • Lees voordat je reageert eerst onze huisregels.
  • Maak e-mailadressen en links klikbaar door ze tussen [url] en [/url] te zetten. Plaats een afbeelding door de URL tussen [img] en [/img] te zetten. Plaats een video van Youtube door de ID van het filmpje tussen [youtube]ID[/youtube] te zetten. http://www.youtube.com/watch?v=0ziNuksz5AM wordt dan [youtube]0ziNuksz5AM[/youtube]