Gaming Only Driving-Fun.com Planeet HS Loodzwaar.com DailyBase.nl
31-03-2005 20:25

Terri Schiavo overleden

Hailstorm - Zojuist krijgen we bericht dat Terri Schiavo, die al jaren in coma lag is overleden. De strijd is voorbij.

Delen |

DIT VINDEN JULLIE ERVAN

R.I.P

deed ze toch al, maar goed

MengvoedersUnited, 31-03-2005 om 20:29

't was te verwachten, maar toch kut. Nu gaat de strijd verder. Triest.

Koempel, 31-03-2005 om 20:32

w00t!
I don't care.

trizzle, 31-03-2005 om 20:36

http://www.buggyashell.nl/users/kix/terricam/

ziet er nog behoorlijk levend uit

Jokyonim_dre, 31-03-2005 om 20:39

Eindelijk en zeer terecht.

Ze had 15 jaar geleden al wel begraven kunne worden en dan een slangetje de grond in!

Koning, 31-03-2005 om 20:40

Werd Jaggle net geddossed? Ik kreeg steeds een timeout!!

Koning, 31-03-2005 om 20:41

@koempel

hoezo kut?? en welke strijd gaat door?

ik wil niet oordelen over goed of slecht maar als je al 15 jaar er zo bij ligt en naar ik meen geen kans op herstel meer had dan is het misschien maar beter zo

sjappie, 31-03-2005 om 20:44

Tja sorry hoor.. maar ik begrijp die ophef allemaal niet.

Wapwap, 31-03-2005 om 20:44

Mocht natuurlijk ook wel een keer tijd worden.
Sowieso het beste. Anders blijf je aan de gang...

Graflul Mr. Fuzzims, 31-03-2005 om 20:45

tja als je leven niet meer opwinding heeft dan een gemiddelde kamerplant, dan is misschien beter op opnieuw te beginnen

picko, 31-03-2005 om 20:45

waaraan?

Defladave, 31-03-2005 om 20:46

1 april!

eppo, 31-03-2005 om 20:46

@ Jokyonim_dre

Das gewoon een . gifje joh ;)

Th0maz, 31-03-2005 om 20:47

@eppo
LOL

smurfje, 31-03-2005 om 20:47

@eppo

SUperLOL ROFL en nog meeer.

Koning, 31-03-2005 om 20:50

Ja lekker en nu gaan ze ruzie maken of ze wel of niet begraven mag worden :S

Apoca, 31-03-2005 om 20:50

@smurfje, het is 31 maart... Maar een goed begin om een nieuwe grappen dag te maken.

Maar ik denk dat het voor iedereen beter is dat ze nu dood is.

flip, 31-03-2005 om 20:51

Eindelijk,gelukkig voor haar.Het leven van haar zou absoluut nihil wezen in functies,na zoveel jaren coma.En gelukkig voor haar man dat nu eindelijk de strijd is afgelopen tussen de ouders en de rechtbank.Het zou me overigens niks verbazen als die ouders,haar man nog aanklagen ook voor het een of ander.(het is en blijft amerika)

Maaarten, 31-03-2005 om 20:53

@ MAAARTEN

dikke kans want ze gaan d'r nu openhalen om te zien of ze een echt een hersen beschadiging had of niet, en uit een dood brein kun je niet veel opmaken denk ik

picko, 31-03-2005 om 20:58

Eindelijk geen bemoeials meer die zich met andermans leven en, belangrijker nog, andermans zelfbeschikkingsrecht bemoeien! Ze wilde zelf niet leven als kasplantje, andere mensen waaronder die Bush dachten dat zij de baas waren over haar lichaam, de idioten!

Arthur, 31-03-2005 om 20:58

gelukkig... pff zo iemand laten leven is ziek..
en ik praat uit ervaring (neej, ik zelf lig niet in coma, voor de niet zo slimme mensen onder ons :))

Cultuur B., 31-03-2005 om 20:59

terri1.jpg

Stroke, 31-03-2005 om 21:00

maar wat ik niet begrijp...als je in coma ligt dan is het toch net alsof je in een diepe slaap bent..
wat voor zin heeft het dan nog om iemand verder te laten leven?
of is het alleen het 'idee' dat iemand nog in leven is?...

graf©hrist, 31-03-2005 om 21:02

@ graf©hrist;

de kans bestaat dat iemand nog bij komt...

Graflul Mr. Fuzzims, 31-03-2005 om 21:03

het is het niet het idee als iemand nét in coma ligt, je kunt er dan nog uitkomen.. maar naarmate de jaren verstrijken is de kans op niet ontwaken of ontwaken met heel veel beschadiging groot

Cultuur B., 31-03-2005 om 21:06

en dus......

hngzak, 31-03-2005 om 21:08

maar na 15 jaar ( of hoe lang was het?) is het toch bijna onmoglijk om uit een coma te komen.. hoe vaak is dat nou voorgekomen eigenlijk..? dat iemand na zo een lange tijd weer wakker wordt.

graf©hrist, 31-03-2005 om 21:08

Je hebt volgens mij heel veel verschillende gradaties van coma.
Een coma n.a.v. een auto-ongeluk is heel anders. Maar volgens mij reageerde deze vrouw nog wel op prikkels van buitenaf. Verbeter me alsjeblieft als ik ongelijk heb...

Cuddly_Toy, 31-03-2005 om 21:11

volgens mij was ze al een tijd hersendood, dan is er geen kans meer dat je ontwaakt en reageer je nergens meer op

Stroke, 31-03-2005 om 21:15

Sorry hoor, maar daar lig ik niet wakker van...

Recon, 31-03-2005 om 21:17

"Terri is not vegetative
Not feeding is murder"

belachelijk zo'n ophef over een kamerplantje, terwilj er miljoenen kinderen dood gaan aan honger.....

Ben ik dan een idealist?!, welnee, kan gewoon slecht tegen hypocrisie

Scientist, 31-03-2005 om 21:18

No offence maar nou en

Ze was toch al hersendood :|

John Doe, 31-03-2005 om 21:22

Met zulke gevallen gewoon een jaar afw88 en dan de stekker eruit trekken, het is niet te zeggen of de persoon het wil. Maar wat heeft het voor zin leven als je nix kunt doen, als je niet kunt commuinceren met je omgeving. Een mens is een sociaal wezen dus het is maar beter zo maar naar mijn mening is 15 jaar te lang

Maarteb, 31-03-2005 om 21:25

Het is beter voor haar dan constant jaren hele leven in coma zitten met zoveel elende en zorg

Rust zacht

Dat is beter voor haar naar mijn eigen mening en begrip.

sealteam, 31-03-2005 om 21:31

Volgens mij voelde Terri de druk die op haar en haar omgeving gezet werd en dacht ze: laat maar, ik doe het zelf wel!

Kanelly, 31-03-2005 om 21:35

i don't care

Syfron, 31-03-2005 om 21:36

Correct me if i'm wrong maar.. hersendood dat is toch als je helemaal niets kan?? Zij, afgaande op NLtv en CNN reageerde op prikkels van buitenaf: lachte, deed ogen open dicht, e.d. dus is dat dan hersendood??
En ook na 15 of 20 jaar kun je uit je coma ontwaken. Niet zo heel lang geleden werd iemand wakkers als jonge volwassen vrouw na meer dan 10 jaar in coma te hebben gelegen. Natuurlijk wel met het bewustzijn van een 10jarige maar goed.

Wat mij stoort is dat de ouders worden veroordeeld. Zij geloven waarschijnlijk dat zij er weer bovenop kan komen, als je dat geloof hebt is het dan niet voor jezelf (dat geloof hebbend) crimineel om je eigen kind dan te laten sterven?? Of te vermoorden hoe je dat ook wilt bekijken.

Ook hele kleine kinderen, baby's bijv., gaan dood als ze niet worden gevoed maar als die in een vuilniszak worden achtergelaten is dat walgelijk en verschrikkelijk, natuurlijk is dat niet hetzelfde maar waarom veroordelen wij deze ouders omdat zij hopen in herstel en veroordelen we tegelijkertijd andere ouders omdat het hen niets kan doen.

Voorzover mij bekend is het feit dat zij niet zo wilde leven alleen overgeleverd door de man en denken de ouders er anders over, er zal geen papiertje zijn want dan waren er geen problemen. Zelf heb ik dan niet genoeg kennis om zomaar, zoals de meeste Nederlanders, te stellen dat de echtgenoot gelijk heeft en de ouders slechts fundamentalistische idioten.

We moeten de lijkschouwing maar afwachten, wat ook al ziek is want wat als er geen verdere hersenbeschadiging was door de lange coma?? Mocht zij dan niet sterven, volgens mij dient die hele lijkschouwing uitsluitend voor het goedpraten van de motieven van de man of juist van de ouders.

Jan, 31-03-2005 om 21:37

Wie is Terri Schiavo?

Jaap Kanariebiz, 31-03-2005 om 21:40

Download ff de NIEUWE SOUTH PARK !!
GAAT HIEROVER !!! LOL

http://www.awesomo.net/

Grafkotser, 31-03-2005 om 21:42

@Jan: Terri heeft van tevoren aangegeven dat zij nooit zo door het leven wilde gaan. Dit moet dan worden opgepakt en niet genegeerd. Haar ouders hadden moeten handelen zoals zij dat wilde, ook al waren ze het er niet mee eens. Ik begrijp de ouders in hun overtuiging maar niet als Terri het anders wilde.

Kanelly, 31-03-2005 om 21:43

CNN) -- The death of Terri Schindler Schiavo came 15 years after she suffered severe brain damage that left her fate up to others, eventually leading to a legal battle and a national discussion on issues of life and death.

Oftewel zoals verwacht na het zien van de beelden, ze lag niet in een coma maar had een zware hersenbeschadiging. Verandert dit iets?? Dat zou namelijk kunnen betekenen dat mensen die hun hersenen minder goed gebruiken, denkend aan zwaar geestelijk gehandicapte mensen, volgens sommige mensen niet meer gevoed hoeven te worden waardoor ze overlijden. Immers de kans is groot dat een fors deel van deze mensen niet zelf achter eten zal aangaan....

Jan, 31-03-2005 om 21:45

Ik vind et ook weer zo typisch amerikaans dat echtgenoot zegt: "Ja, laat haar maar dood gaan" en dat ouders zeggen: "Nee, rot op, ze moet blijven leven". Iig krijgt het onderwerp wel een flinke boost, miss is dat ook wel weer positief... En als die Terri ooit nog eens na 34 jaar wakker zou worden, denk ik niet dat ze nog zo'n leuk leven zou hebben...

Sjaak, 31-03-2005 om 21:46

R.I.P

Susan, 31-03-2005 om 21:55

Triest dat het zo moet lopen. Ze hadden gewoon een spuitje moeten geven ipv haar laten uitdrogen door geen voeding meer toe te dienen. Maar van euthanasie zijn de amerikanen niet echt een voorstander volgens mij

Maus, 31-03-2005 om 22:03

ResT In FINAL peace!!

S4eva, 31-03-2005 om 22:04

't is simpel , als je een blue screen of death hebt op je computer, dan moet je de meuk rebooten

als je geen reboot knop hebt, dan is het einde oefening... en dan kun je nog 20 jaar op die blue screen of death staan koekeloeren , het zal niks uithalen, behalve electriciteits rekeningen...

gelieve mij stante pede te ontpluggen als ik langer dan 6 uur niet zelfstandig naar de koelkast kan kruipen voor een verse bloody margarita hangover cure. dank bij voorbaat.

gonzo, 31-03-2005 om 22:18

het schept wel een interessant precedent nu, voor komende zaken waarbij het leven van iemand in handen is van anderen.
Ik ben in ieder geval voor haar, en haar man, blij dat het voorbij is. 15jaar coma na een zwaar herseninfarct.....tjssseesus!

BAs, 31-03-2005 om 22:23

Iedereen heeft recht om te leven, maar iedereen heeft ook recht om te sterven!

Opa, 31-03-2005 om 22:23

Tja in coma, maar waar ze nu is, is het vast beter!

Anthony, 31-03-2005 om 22:31

RIP, het werd tijd! Mens onteerend, net als de paus! Ik ben blij voor haar als wat haar man zegt waar is en ze niet als een kamerplantje wilde leven.

Duncan, 31-03-2005 om 22:32

Met voldoende Aldi bier, was ze er weer helemaal bovenop gekomen.

Dirrek, 31-03-2005 om 22:36

Fuck It !!!!! R.I.P. !

Graffucker Fuck It, 31-03-2005 om 22:41

Beetje jammer jongens, sommige van deze reacties... Kijk, het is beter dat ze uit haar "lijden" verlost is, maar de manier waarop is niet normaal natuurlijk... Gewoon de voeding stoppen. Rot toch op joh, als er 1 keer een biafra´tje doodgaat aan de honger, dan moeten er gelijk 2999999 voedselpakketten naar de derde wereld, en in het land van notabene "deathpunishment" Bush moet er bij iemand de voeding maar stopgezet worden.... had zij dan ook niet een spuitje kunnen krijgen??!!

platvoet, 31-03-2005 om 22:47

had ze een donor codicil, misschien zat er nog wat bij voor 1 van de leden van de Josti-band...

*anoniem*, 31-03-2005 om 22:48

Zeikerdje is down - and - out!

Jaap Kanariebiz, 31-03-2005 om 22:48

zo wil je toch ook niet leven.. al 15 jaar in coma. Alsof zij daar blij van wordt, en als ze wakker wordt dan kan ze weer opnieuw beginnen met lopen etc... ook al hielden ze haar levend, in coma bleef ze toch. dat dit in het nieuws komt :s , zo erg spannend is dit ook weer niet.. iedereen gaat dood, alsof haar dood zo erg is. wie wilt zo nou verder leven. niemand toch :p

master, 31-03-2005 om 22:52

En is er nog wat bekend gemaakt over het geheime project van het kweken van de uber aarstulp?

Shadow, 31-03-2005 om 22:56

@*anoniem*

Zeker broertje van Michael B. met je slimme opmerking.

U96, 31-03-2005 om 22:57

ik wil haar naakt zien

bzrk, 31-03-2005 om 23:04

@bzrk

Iets meer respect graag maar ok..... voor jou

haar.jpg

pareda, 31-03-2005 om 23:11

@pareda

ben het met je eens..beetje een kansloze opmerking..maar wat is dat nou voor plaatje??
want ik zie het nog steeds niet :P

graf©hrist, 31-03-2005 om 23:13

haar

pareda, 31-03-2005 om 23:13

dan had ik het toch goed... en waar staat dat voor??

graf©hrist, 31-03-2005 om 23:15

Deze mevrouw had een hersenbeschadiging, dus blijkbaar hersendood..... waarom laten leven dan ?

LiH, 31-03-2005 om 23:17

@graf©hrist

ik wil- HAAR- naakt zien

31-03-2005 19:46 | bzrk

Flauw grapje, duidelijk? ;)

pareda, 31-03-2005 om 23:20

@pareda

hehe ja nou wel..tja sesamstraat is al afgelopen he..
het is moeilijk denken hé, als het al zo laat is ;-)

graf©hrist, 31-03-2005 om 23:23

@graf©hrist

Weet niet, denk het wel, hoe laat is het dan? ;)

pareda, 31-03-2005 om 23:27

die moest tig jaar geleden toch al onder t gras liggen, ik zou zeggen, het werd eens tijd.

F.U.B.A.R., 31-03-2005 om 23:28

@bzrk

hahaha:P

ksnap t echt niet nee
na 3 jaar zo je vrouw te zien zou ik er al gwn latenb inslapen.
Kost bakken me geld dit. Kun je miss wel honderd kinderen in Afrika mee helpen.

Paul NGC, 31-03-2005 om 23:41

Het tot in het extreme doorprocederen van de ouders aan de ene zijde en haar echtgenoot aan de andere kant over het leven van Teri, is een miniatuur van de scheidingslijn die door de Amerikaanse samenleving loopt.

Het recht op leven, en het vaststellen van de kwaliteit van leven zijn onderwerpen waaronder een diepe gelooftegenstelling schuilgaat. Het schrijnende is dat beide partijen vanuit hun standpunt aanspraak maken op de 'wil van god'. Enerzijds wordt namelijk gelclaimd dat het stoppen van de sondevoeding gelijk staat aan een vorm van euthenasie, namelijk het actief beeindigen van leven. Anderszijds wordt geclaimd dat Teri allang geleden gestorven zou zijn indien de natuur haar beloop had gehad en de kunstmatige ingrepen om haar in leven te houden niet zouden hebben plaatsgevonden.

Het is schrijnend om te zien hoe zowel haar echtgenoot, haar familie, het justitiele apparaat en de Amerikaanse politiek een comapatiente die niet in staat is om haar mening te verkondigen tot speelbal hebben gemaakt om de tegenstellingen in de Amerikaanse maatsschappij ter discussie, en op scherp te zetten. Hoewel alle partijen zullen beweren dat ze met het belang van Teri hun acties hebben ondernomen, zijn ze mijnsinziens allen schuldig aan disrespect ten opzichte van Teri zelf en hebben ze haar 'rust' in haar laatste dagen verstoord.

Wanneer diegenen die zichzelf niet kunnen uiten een speelbal worden van de belangen en overtuigingen van anderen, dan is het respect voor zowel leven als sterven en dood sowieso afwezig. Welk een grootheidswaanzin???fuck.gif

Texas Ranger, 31-03-2005 om 23:54

Mooie dag voor de dood, btw

KOKSTRA, 31-03-2005 om 23:55

hehe eindelijk..
nu de paus nog...

nano2, 31-03-2005 om 23:58

Wat ik heel vervelend vind, is dat de ruzie om haar persoon niet is afgelopen met haar overlijden.

Toen ze begin jaren negentig in die coma raakte kreeg haar man 1.000.000 US$ schadevergoeding wegens een medische blunder. Daarvan is 750.000 naar de behandeling van Terri gegaan en de rest van het geld was voor hem.
De familie van Terri was het daar niet mee eens en daar is de ruzie om begonnen. Ze gunden elkaar het licht in de ogen niet met de ruzie van de afgelopen tijd als tragisch dieptepunt.

Gisterenavond zagen ze elkaar voor het eerst in tien jaar weer en natuurlijk uitgerekend rond het sterfbed van Terri.

Het volgende punt van onenigheid ligt alweer bij de rechter. De man van Terri vind dat ze gecremeerd moet worden en dat haar as bijgezet moet worden in het familiegraf van zijn familie in Pensylvania.
De ouders en de zus van Terri vinden dat ze moet worden begraven in Florida.

Ik vind het vooral een drama dat dit voor het oog van de hele wereld zo hoog wordt gespeeld. Je zal toch op deze manier sterven als politiek statement...

Grafsmoel Ozz, 31-03-2005 om 23:59
Grafsmoel Ozz, 01-04-2005 om 00:01

@ Grafsmoel Ozz, respect!!!

Texas Ranger, 01-04-2005 om 00:03

Tja...dit is een zeer moeilijke kwestie.
Een mening mag je hebben, maar met een oordeling is niet aan ons.
In deze tijd is het mogelijk dat een machine je in leven houdt, als je natuurlijk wel in een rijk land woonachtig bent.
Iedereen heeft daar recht op, dus moet Busch ook eens in de 3 wereld landen zulke mogelijkheden bieden ipv daaro de mensen aan hun lot over te laten als ie zo fel tegen is en het als moord beschouwd.
Dit was volgens mij Terri's eigen wens om zo niet verder te leven en dat moet je respecteren....ook als je de president van Amerika bent.

Maar ja...aan de andere kant was ze volgende week plotseling wakker geworden (denk ut niet!!!) en kon ze nog jaren plezierig verder leven.

Als Busch dan toch zo "voor het leven" is, dan laat ie eerst maar eens beginnen om de wapenindustrie lam te leggen in z'n land, zodat hetgrote aantal moorden daaro eens flink afneemt.

Beer, 01-04-2005 om 00:14

Voor haar is de strijd afgelopen na 15 jaar. Ik sta geheel achter haar man. Heeft ook veel kracht nodig om die beslissing te nemen om haar te laten sterven. Maar het is vrij duidelijk na wat er is gebeurt en 15 jaar later nog geen verbetering, dat het ook altijd zo zal blijven, dus een verstandig besluit. Wat schiet je ermee op om een kasplantje zo te laten leven en ze had het zelf al aangegeven dat ze zo nooit door zou willen gaan. Haar ouders ten spijt, maar het is egoistisch wat hun aan het doen zijn. En inderdaad, zelfs nu ze dood is gaat het geruzie door....schande (en dit van beide partijen).

Rudi, 01-04-2005 om 00:19

@Rudi:

...ik weet mij volledig in jouw schrijven te vinden!
Triest trouwens dat Bush het nodig vond zich er ook nog even mee te bemoeien...! Kan die man dan helemaal niets?

Murdock, 01-04-2005 om 00:34

15 jaar "leven" als een kastplant. Waar moet dit heen gaan. De natuur had al lang besloten haar tot zich te nemen, het enige wat daar tussen zaten waren een paar familieleden die niet konden accepteren dat ze al dood was. Ik vind dit in en in triest dat deze mensen haar zo lang hebben laten lijden, hoewel ze dit misschien niet zo ervaren heeft. Haar ouders droegen aan dat ze misschien zou kunnen herstellen lees: http://www.terrisfight.org/myths.html ik vind dit een schande! mensen hun leven rekken met behulp van machines. Zelf ben ik niet bijzonder gelovig maar toch geloof ik dat wat er is na de dood een heel stuk plezieriger is dan met een naald waaruit voedsel komt in een bed liggen.

- - - - > tot hier < - - - -

Tinus, 01-04-2005 om 00:38

Wat een tegenstrijdigheid. Bush is voor doodstraf maar het niet eens met het beeindigen van dit leven. Laat die man me dat maar eens op religieuze grond verklaren.

Graflul Rotte Vis, 01-04-2005 om 00:47

triest btw zeikerdje ligt eruit

kut, 01-04-2005 om 00:55

De nickname Grafplantje is vrijgekomen begrijp ik?

lalala, 01-04-2005 om 00:56

Wat kan ik zeggen ? Terri, rust in vrede.

De herinnering van hoe je ooit was moet sterker blijven.
(http://us.news2.yimg.com/us.yimg.com/p/ap/20050327/lthumb.mh20203272152.brain_damaged_woman_mh202.jpg)

Drs.P., 01-04-2005 om 00:57

familie:
gecondoleerd

joris, 01-04-2005 om 00:58

Dit is inderdaad het tegenovergestelde van de doodstraf.. Ook wel ¨strafdood¨ genoemd. Daar is het tenminste wel mee te vergelijken.. Triest verhaal.

Graflul Mr. Fuzzims, 01-04-2005 om 01:01

ik ben erg blij voor Terri en haar man, en gun BIJNA de ouders een lot als hun dochter had. dan weten ze wat ze doormaakte.
moeilijke zaak, maar ik ben blij voor haar.

GrafArokh, 01-04-2005 om 01:02

@ Graflul Rotte Vis

Tja, daar heb je gelijk in. Aan de andere kant: De mens kan geen leven geven, wie is de mens dan om leven te nemen? Dat geld voor de doodstraf, maar ook voor 'euthanasie'.

Volgens mij is het punt dat de mens wel leven kan rekken, maar dat er van tevoren niet over nagedacht is of wordt wat er moet gebeuren als de rek eruit is.

Grafsmoel Ozz, 01-04-2005 om 01:03

Gelukkig maar dat ze eindelijk is gestorven.

RIP

huubje, 01-04-2005 om 01:18

RIP idd deed ze al..

Lil'PimP, 01-04-2005 om 01:19

Wie is de volgende trouwens....Rainier van Monaco of de Paus ?? (laatste is al 19 kg kwijt sinds de operatie !!

Rudi, 01-04-2005 om 01:23

Dit zijn lastige dilemma's en het is nog maar het begin. Er volgen er spoedig die lastiger zijn. Medici 'unplugged'.

Angel, 01-04-2005 om 01:32

Einde-lijk.

SoePKiP, 01-04-2005 om 01:35

mag ik mij permitteren me er ff me te bemoeien?

heeft iemand nagedacht over het feit dat deze vrouw slachtoffer is geworden van een stelsel waarbinnen mensen op basis van uitsluitend religie hun eigen kind ondergeschikt maken aan een humaan en waardig bestaan. Niet te begrijpen!

Alle respect voor haar man die heeft gevochten voor een waardig eind...... 15 jaar te laat, dat wel.

whazzup, 01-04-2005 om 01:43

sorry maar heb geen zin ÁLLES te lezen, dus ik leg het even uit, haar hersens waren zo zwaar beschadigd dat ze nix kon doen behalve op bepaalde prikkels reageren, dus rondkijken (nergens naar btw) ze noemden het een coma, wat het niet was.. haar man wou haar dood, haar ouders niet, ik ben het eens met haar man :|

baan, 01-04-2005 om 01:44

15 jaar te laat!

maar misschien op tijd voor enkele anderen!!

whazzup, 01-04-2005 om 01:46

a464.gif

VeeZ, 01-04-2005 om 02:08

tsja, wanneer leef je en wanneer niet.

Piet, 01-04-2005 om 02:14

ach, dit is geen euthanasie. Ze is niet gedood. Ze zijn alleen gestopt haar eten naar binnen te proppen (via buisje), dit is niet doden, maar laten sterven. prima. wil ik ook als het zover zou moeten komen.

GrafArokh, 01-04-2005 om 02:31

goedzo ... eindelijk mag ze in vrede rusten, of misschien was ze er wel blij mee zoals het was, ik weet het niet, ik was er niet bij... hoop alleen dat dit het beste is :) !

Skav, 01-04-2005 om 02:56

Ik heb de reacties hierboven allemaal niet gelezen omdat het me op dit moment werkelijk geen ene reet interesseert wat mensen erop tegen hebben of überhaupt te melden hebben.
Anderzijds vind ik het wel belangrijk om mijn mening eventjes erbij te zetten.
Ik vind dat we al genoeg geouwehoer hebben gehad over dit hele verhaal waar zelfs de opperkneus Bush zich mee bezig gehouden heeft.
Ik vind dat deze vrouw ontzettend lang, duidelijk veel te lang, te lijden gehad heeft. En dat zij eigenlijk al veel eerder uit haar lijden verlost had mogen worden...

Verder heb ik niet zo heel erg veel met deze vrouw, alleen het feit dat zij zó ver in de media is gekomen bewijst weer dat men niets beters te doen heeft! En daar krijg ik mooi de balen van.
Dit soort gevallen vinden véél meer plaats. En deze mensen geven we niet allemaal de kans om zo ver in de media te komen. Die liggen maar te lijden totdat een hogere macht ze uit hun lijden komt verlossen. De zogenaamde Lieve Heer...


Verder raad ik jullie aan om nu naar een serie te kijken op RTL5 met 3 lekkere wijven. Een zeer slechte spionnenserie maar extreem geile, lekkere wijven. En dat maakt zo'n serie weer een stuk interessanter dan Barend & Van Dorp of PaPaul ... Haha :-P

Grafpiemel Bonami, 01-04-2005 om 03:05


Pagina 1 van 2 totaal

 1 2 >
  • Om trollen en spambots een halt toe te roepen zul je je helaas moeten registreren om een reactie te kunnen plaatsen.
    Word lid! of Login
  • Lees voordat je reageert eerst onze huisregels.
  • Maak e-mailadressen en links klikbaar door ze tussen [url] en [/url] te zetten. Plaats een afbeelding door de URL tussen [img] en [/img] te zetten. Plaats een video van Youtube door de ID van het filmpje tussen [youtube]ID[/youtube] te zetten. http://www.youtube.com/watch?v=0ziNuksz5AM wordt dan [youtube]0ziNuksz5AM[/youtube]