Gaming Only Driving-Fun.com Planeet HS Loodzwaar.com DailyBase.nl
31-03-2008 11:56

Sorry voor de film

Dicky - Zeg nu Sorry voor de film. Maar waarvoor eigenlijk.. Voor de feiten die werden getoond, of is iedereen gewoon bang voor terreur? Waar is de ruggengraat van Nederland toch gebleven?

Delen |

DIT VINDEN JULLIE ERVAN

Sorry dat die zo tegenviel bedoelen ze zeker?

Skel, 31-03-2008 om 12:58

die ruggengraat is al lang verdwenen. Die was zelfs al weg voordat Pim bijna premier zou worden.

mart, 31-03-2008 om 13:00

Sorry dat we geen ruggegraat hebben. Triest dit.....

Rik, 31-03-2008 om 13:00

ROFLOL@mart (hoop ik)

Swerm, 31-03-2008 om 13:02

door deze film word dit gezien als 'het standpunt dat Nederland aanneemt' niet wat Geert denkt, veel mensen willen niet met zijn film, en idealen in verband gebracht worden en duidelijk maken dat 3/4 van nederland schijt op Geert, tenminste dat mag ik hopen.

Josh, 31-03-2008 om 13:03

Mooie site

FritzzTheCat, 31-03-2008 om 13:04

@Rik, best statement ever....

Radnus, 31-03-2008 om 13:05

dus niks met ruggegraat te maken, meer dat men niet met deze idioot in verband gebracht wil worden of dat men gaat denken dat iedereen iedereen er zo over denkt, wat is er mis met een weerwoord?

Josh, 31-03-2008 om 13:05

waarom zou je in hemels naam sorry zeggen..

dan moet je het bijna eens zijn met de film en dan bang worden voor een terroristische aanslag.

janjaapdeverbaasde3e, 31-03-2008 om 13:09

Die site is alleen maar om te proberen om aanslagen te voorkomen. Als 'we' met z'n allen zeggen wij zijn het niet eens met Geert dan denken 'we' veilig zijn.
Volgens mij gaat dat niet zo makkelijk. Als Denemarken ook zo'n dergelijke site had opgericht waren er nog steeds demonstraties en ongeregeldheden geweest door bepaalde boze groeperingen.
Ik denk dat 'ze' ons pas met rust laten als we Geert uitleveren aan een land met een bepaald geloof en dat ze flink hun gang kunnen gaan met Geert.
Gelukkig doet Nederland dat niet en respecteren we hier de vrijheid van meningsuiting hoe erg of schokkend de boodschap van Geert ook is.

mart, 31-03-2008 om 13:14

Hoe je het ook wil interpreteren...
Er zullen mensen zijn die hopen veilig te zijn door dit te doen en inderdaad zullen er mensen zijn die dit ondersteunen, omdat ze inderdaad niet met die achterlijke Geert Wilders te maken willen hebben of geassocieerd willen worden.

Daarnaast staan er weinig feiten in het filmpje, omdat sommige beelden niets met moslims te maken hebben. Dus gebruikt hij beelden die niets met het onderwerp te maken hebben om angst in te boezemen bij mensen en hen op die manier te mobiliseren in zijn strijd tegen de islam.

Als niet-islamiet vind ik het toch wel heel erg vreemd dat een onderwezen man als Geert Wilders op een dergelijke manier campagne voert voor zijn strijd. Het is meer moddergooien, misinformeren en indoctrineren.

Net als in elk geloof, cultuur en land, zijn er eikels, maar om nou die eikels neer te zetten als stereotype voor een ras, geloof of land, is te kort door de bocht.

enfin...... laat iedereen toch ondersteunen wat zij willen en laat anderen ervan denken wat zij willen.

houdoe heh

Aphex Twin, 31-03-2008 om 13:23

Die film was te retarded voor woorden, maar dan nog steeds ga ik geen sorry zeggen voor de uitlatingen van een vent waar ik niet op heb gestemd en het al helemaal niet mee eens ben.

Achterlijke varkens die op Wilders hebben gestemd, die zouden sorry moeten zeggen. Zij zijn de enige reden dat die debiele film sowieso is gemaakt. Zij zijn de enigen verantwoordelijk voor al die ophef en eventuele drama die eruit voort komt.

Rooie, 31-03-2008 om 13:24

Als je het verkiezingsprogramma van Wilders leest zie je dat hij best goede punten zoals hardere aanpak voor criminaliteit en betere regels voor de zorg en sociale zaken. Helaas begint zijn partij een 1 issue partij te worden en dit wordt alleen maar versterkt door zijn knipselfilm.

mart, 31-03-2008 om 13:53

Zo ist
zelfs osama moest er een beetje om lachen
toch wel zielig dat neiamnd je serieus neemt. Behalve de bruinhemden dan...maar goed

halvezool, 31-03-2008 om 13:54

Ik zit nog steeds op de sorry websites te wachten voor 9/11 & Theo van Gogh. Of zijn die moslims niet zo goed met internet?

Www, 31-03-2008 om 14:07

@Www, juistem. Daar zien we NOOIT een excuus site voor. Ze zijn volgens mij wel handig met internet, het staat vol met van die onthoofdingsfilmpjes.

mart, 31-03-2008 om 14:31

ik stoor me eraan dat ze op de site de indruk wekken dat 'we' als nederlanders sorry willen zeggen,

zeggen ze niet zelf dat ze het vervelend vinden dat geert doet alsof hij de stem van nederland is, ze doen het namelijk zelf ook..

bart, 31-03-2008 om 14:50

Fokke en Sukke hebben er ook wat over te zeggen:

formcartoon_5037_bf556b1678d5ac5db6c3c1146589aa5b15e626f3.gif

Carlo, 31-03-2008 om 15:13

Ik zou niet weten waarom ik sorry zou moeten zeggen.

OnzeVader, 31-03-2008 om 16:37

Het valt me wel op dat opeens heel politiek nederland afstand neemt van de film... waarom? De film is geen aanval op de Islam het toont alleen enkele feiten waar volgens mij half Nederland hetzelfde over denkt. Ook suggesties als "laten we Wilders uitleveren dan zijn we van al die boze moslims af". Heeft dan echt niemand door dat we nu al concessies aan het doen zijn uit angst? Laten we niemand voor het hoofd stoten want straks plegen ze een aanslag... kom op nog even en we gaan toch maar onderhandelen met terroristen.

Ik heb helemaal niks tegen de islam of islamitsiche mensen maar ik moet wel toegeven dat de haat en het geweld naar "onze" wereld vanuit sommige islamitische groeperingen mij ook beangstigd en kwaad maakt. Ook het respectloze naar onze samenleving en opvattingen doet mijn bloed soms koken. En het zijn niet alleen slechts enkelen waar het hier om gaat... Als al hele staatshoofden of hooggezetelde imans al gaan gaan verkondigen dat onze westerse samenleving kapot gemaakt moet worden en bepaalde bevolkingsgroepen maar onthoofd moeten worden dan zet me dat toch aan het denken.

Ik neem Wilders niet serieus omdat het gewoon een clown is maar zijn boodschap verwerp ik toch niet helemaal.

K., 31-03-2008 om 16:43

@K. : Dat is wat ik wilde zeggen.

rik, 31-03-2008 om 16:55

Ga ik te ver al ik zeg dat al dat gekruip richting moslims een nieuwe vorm van NSB-schap is wat tot uiting komt ik jankerig paniekangst van linkse rakkertjes

inquisitra, 31-03-2008 om 17:17

Graag commentaar zonder sorry te zeggen.

inquisitra, 31-03-2008 om 17:18

Sorry zegge zou ik dus nooit doen..

Wilders is niet buiten het boekje gegaan, dus is er ook geen reden voor sorry. Hij zegt wat hij denkt, en dat kan hier nog steeds.. Dat hij een bepaalde groep kwetst, tsja..
Bepaalde groepen moslims gaan nog veel verder dan kwetsen, dus ik zie hun probleem niet..
Zij dreigen alle niet moslims te bekeren zo niet te doden, en dat moet zeker allemaal kunnen?
Grote spandoeken met FUCK DEMOCRATIE!
Jah hoor, dat werkt -.-
En nou een beetje kwaad worden om een plakfilm..
Dat westerse moslims zich beledigd voelen, kan ik me
voorstelle, maar als je weet dat je niks fout doet, en goed bent geintegreerd, moet je die film negere..
Zoals oma altijd zei, ene oor in andere weer uit..


Voor de rest, Eetsmakelijk

Knorretje, 31-03-2008 om 17:45

Jonge, we moeten gwn in volksopstand komen.. wtf denken ze wel, een beetje ophef maken over een film vol met feiten en al getoonde beelden? wtf.. hoe mongolig en overdreven kan je zijn?

Remprezent, 31-03-2008 om 17:47

sorry???? rot op.
uitroeien dat volk!

ANGUS, 31-03-2008 om 17:51

Wie heeft er sorry gezegd voor Theo van Gogh!!! trouwens het meerendeel stond al op internet en daar zeurt niemand over maar dit komt overeen met een samenvatting van alles en dan is het discriminatie, het is realiteit!!

ed, 31-03-2008 om 18:13

Welke feiten?

piraatje, 31-03-2008 om 18:35

De meeste nederlanders zijn struisvogel geworden denk ik....stelletje bange honden met hun sorry

kerensky, 31-03-2008 om 19:18

Sorry my ass.

Ramirez, 31-03-2008 om 19:28

Toch raar, Nederlanders die zich verontschuldigen voor wat fanatieke moslims in de film zeggen...
Wilders (of 'de Nederlanders') zijn niet 1 keer aan het woord...

Maise, 31-03-2008 om 19:28

Sorry voor Balkenende (hij heeft 1 stem minder) met zijn speech ook al ben ik het niet eens met Wilders.

GlansPenis, 31-03-2008 om 19:36

Niks sorry, ik hoef geen excuses en geef ze ook niet. Ik krijg gewoon de scheit van al die debielen in de wereld. Of het nu de FARC is die achteloos mensen jarenlang gijzelt of de Taliban die meent het recht te hebben jongetjes op te hangen in een boom. Extremisme in iedere vorm daar scheit ik op en ik zou het liefst ieder middel aanpakken om deze mensen van deze aardkloot te schieten.

deCurator, 31-03-2008 om 19:47

Zowel een boel Nederlanders als die kut terroristen zijn lafaards, Terroristen omdat die lutsers zich bijna altijd verschuilen achter een bom ( wees een echte vent en vecht face to face tegen een ander) en Nederlanders omdat ze sorry zeggen maar eigenlijk bedoelen " alsjeblieft pak mij niet " En Balkenende moeten ze direct het land uitschoppen, ik schaam me dood om Nederlander te zijn, als zo'n zacht eitje als JP probeert stoer en streng over te komen tijdens 1 van zijn toespraken...

Pietje, 31-03-2008 om 19:50

Zowel een boel Nederlanders als die kut terroristen zijn lafaards, Terroristen omdat die lutsers zich bijna altijd verschuilen achter een bom ( wees een echte vent en vecht face to face tegen een ander) en Nederlanders omdat ze sorry zeggen maar eigenlijk bedoelen " alsjeblieft pak mij niet " En Balkenende moeten ze direct het land uitschoppen, ik schaam me dood om Nederlander te zijn, als zo'n zacht eitje als JP probeert stoer en streng over te komen tijdens 1 van zijn toespraken...


Dit noem ik zijn politieke zekerheid redden...ipv stoer en streng

GlansPenis, 31-03-2008 om 19:53

we zouden sorry moeten zeggen over onze eigen regering.
Dat iemand is iets zegt over dingen waar we het hier niet mee eens zijn .
langzaam worden wij in een hoek gedrukt maar niemand heeft dat nog in de gaten.
als ik hier in nederland kijk wat er allemaal al geregeld word voor buitenlanders eigen scholen enz.
intregeren noemen ze het over een paar jaar kunnen wij de koran lezen verplichte kost op school

euhhhhhhhhhhh jaaaaaaa, 31-03-2008 om 20:46

Leuk idee van M.M. de Bruin uit Haarlem... zucht!

Zelf Weten, 31-03-2008 om 20:56

pfff vermoeiend die website!
Rode nagels? Zeker die kut SP en die linkse?

jole, 31-03-2008 om 21:20

idd, voor al de rotzooi dat die moslim extremisten hebben uitgevreten, zijn nooit excuses gekomen. journalisten die ze ontvoerden, mensen die daar gewoon hun werk deden, en daar de grootste angst van hun leven meemaken en noem maar op...nooit een verontschuldiging.
waarom doen ze het hier wel? simpel toch. schrik. schrik om voor hun mening uit te komen. schrik om de waarheid te zeggen. schrik om bedreigd te worden, en ga zo maar door.

AEL, heeft ook een filmpje gemaakt, vreemd toch weer dat de mensen daar niets over zeggen...

ik kan alleen maar zeggen: sorry. sorry voor al die losers die vinden dat ze sorry moeten zeggen voor een filmpje dat niets betekent.
die 1,4 miljard moslims moeten zich niet in hun gat gebeten voelen. maar er eens goed mee lachen.
men zegt dat recht op vrije meningsuiting niet wil zeggen dat je met iemand zijn/haar geloof mag spotten.. pff, wat doen ze met de paus??? of moeten we dat misschien niet 'zo' opvatten.
dus mensen, sorry, dat jullie zo bekrompen zijn, en je eigen rechten en je eigen volk in een hoekje duwt.
ipv respect voor andere culturen, zouden ze beter eens wat meer hameren op het respect voor onze eigen normen en waarden!!

anck-su-namun, 31-03-2008 om 22:35

@31-03-2008 13:38 | Rooie

Dude, vies volk als jij zorgen ervoor dat Nederland maar akkoord gaan met alles, je zou de de bak in gegooid moeten worden!

hongerlap, 31-03-2008 om 23:05

Rooie praat over 20 jaar wel anders als zijn vrouw een burka MOET dragen..... en hij naar de mosk moet!

Ray, 31-03-2008 om 23:21

DIt was gewoon een "Best of" compilatie van de vredelievende moslims....

Alle beelden zijn waar gebeurd, de toespraken één voor één uitgesproken.

Ik neem het angsthaas JP zeer kwalijk dat hij zelf geen excuses heeft aangeboden aan Geert Wilders. Teslotte had JP de film bij voorbaat al veroordeeld.

Onze vrijheid is alles waard. Een schrijver zoals Richard Dawkins kan een boek schrijven"God als misvatting/'zonder dat hij door westelijke christelijke fundamentalisten wordt onthoofd.

En dat is het essientiele punt wat in menig discussie programaa compleet genegeerd wordt.

De linkse elite (subsidieslurpers zoals journalisten, filmmakers, acteurs, kunstenaars, schrijvers) veroordeelt vanuit een grachtenpand de stemmers van de PVV. Niet moeilijk: zij komen niet in aanraking met de excessen en sluiten hun ogen voor homo-mishandeling door jonge marokkanen die opgehitst door een hardcore imam hun lusten botvieren op deze groep mensen. De doden door de aanslagen worden door deze linkse goegemeente werkelijk niet meegeteld.

Wij moeten integreren van de PvdA. Meneer Bos rijdt 15 km om zijn kinderen naar een leuke (lees blanke) school te brengen.

Op naar de nieuwe verkiezingen en stem dit laffe kabinet naar DE HEL !!!!!!

Knijthuis, 01-04-2008 om 00:01

Sorry? Echt nie. Maar sta ook niet achter die blonde dwaas. Freedom, that's what count.

Zeg ik Wel, 01-04-2008 om 00:33
  • Om trollen en spambots een halt toe te roepen zul je je helaas moeten registreren om een reactie te kunnen plaatsen.
    Word lid! of Login
  • Lees voordat je reageert eerst onze huisregels.
  • Maak e-mailadressen en links klikbaar door ze tussen [url] en [/url] te zetten. Plaats een afbeelding door de URL tussen [img] en [/img] te zetten. Plaats een video van Youtube door de ID van het filmpje tussen [youtube]ID[/youtube] te zetten. http://www.youtube.com/watch?v=0ziNuksz5AM wordt dan [youtube]0ziNuksz5AM[/youtube]